vrijdag 24 oktober 2008

vrijdag 24 oktober

Donderdag kreeg papa een sms van mijn zus: "mama's tumormerkers zijn niet meer gestegen sinds september en staan nog steeds op 632."

Wat zijn wij nu met zo een bericht? Wat betekent dit? Over welke bloedafname gaat het hier? Spreken over 5 september of over 26 september? Is de ziekte nu even weer tot stilstand gekomen? Betekent dit dat de metastasen niet meer verder toenemen? Komt dit door de toediening van 5FU? Is 632 hoog? (ik vermoed van wel).

Zij weet het ook niet, vergeten vragen. Aaaaargh!!

Wat een absoluut lullig bericht, denk ik dan. Maar tegen mama zeg ik: "dat is goed nieuws." Mama knikt.

Wat ik wel weet uit de laatste bloedafname is dat haar verdedigingscellen op 53 staan. Bij de vorige bloedafname was dat 42. Kan ik dat zien als een verbetering? Kon dat niet meer vragen aan Dr. R. want die was al langskomen voor ik er was en ben het aan de huisarts vergeten vragen. Moet daar bij ons volgend gesprek aan denken.
http://www.red-antibiotica.org/Webtekst-Natuurlijk-verdediging.htm#lymfocyten

We krijgen zo vaak informatie die op het eerste zicht duidelijk lijkt en die achteraf alleen maar tot meer vragen leidt. Vragen die naar mijn gevoel niet altijd worden beantwoord.

Hoe meer je op zoek gaat naar informatie over kanker en kankeronderzoek, hoe meer je je afvraagt hoeveel nu echte informatie is en hoe vaak je desinformatie krijgt.

Neem nu de zeer actieve campagne van onze eigen overheid voor de vaccinatie van jonge meisjes tegen baarmoederhalskanker en dus tegen het papillomavirus. Wat men duidelijk vergeet te vermelden is dat deze vaccinatie je niet 100% beschermt tegen baarmoederhalskanker. Niet alleen het papillomavirus speelt een rol bij het ontstaan van deze kanker, er zijn wel meer oorzaken. Dus rustig op je twee oren slapen (waar komt deze belachelijke uitdrukking toch vandaan?) is er absoluut niet bij. Het geeft vrouwen enkel een onterecht gevoel van veiligheid.
http://www.e-gezondheid.be/nl/gezondheid_tijdschrift/gezondheid_vragen_en_antwoorden/Baarmoederkanker-10527-541-art.htm

http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=art&art_id=4446


Er is ook nogal wat te doen over DCA de laatste tijd. Zowel op tv als in de krant werd er ruim aandacht aan besteed. Het lijkt wel een wondermedicijn. Ben op zoek gegaan. Als wat ik allemaal lees waar is, dan moeten we dit absoluut proberen. Dokter R. raad het niet aan, onze huisarts is minder sceptisch. Mama heeft absoluut niets meer te verliezen.

We hebben geprobeerd om DCA via de apotheek te bestellen, dat is niet gelukt. Dan maar via internet. Maandag, als alles meezit, zijn mijn ouders in het bezit van 100 gram pure DCA. De apotheker heeft laten weten dat zij de capsules van 450 mg wil maken. Op de website www.thedcasite.com kan je zelf uitrekenen hoeveel DCA je nodig hebt per kg/lichaamsgewicht. Dit is niet de enige informatie die je daar vindt.

DCA wordt al ruim 30 jaar gebruikt als medicijn voor kinderen met aangeboren "Congenital Lactic Acidosis". Kan niet direct de vertaling voor deze aandoening vinden.
De bewering dat er nog geen klinische trails zijn uitgevoerd met DCA zijn eveneens onjuist. Op bovenvermelde website vind je er een aantal.

Af en toe heb ik het gevoel dat ik, in alle informatie die voorhanden is, het bos tussen de bomen niet meer zie.

Neem nu Dr. Aubrey de Grey:

“It’s very probable that the first person to live to 1000 will be less than 20 years younger than the first person to live to 150.”
Dr Aubry de Grey


Volgens Dr. de Grey zullen we binnen afzienbare tijd met gemak 1000 jaar worden. Het probleem met deze bewering is dat nog niemand er in geslaagd is om Dr. de Grey's beweringen te weerleggen. Puur wetenschappelijk lijkt het allemaal te kloppen. Vraag is of wij dit ook wel willen. Stel je voor op je 900ste nog bevallen van je eerste kind. Volgens Dr. de Grey volkomen mogelijk.
http://www.thegatewayonline.ca/the-fountain-of-youth-20070406-528.html


En nu rust, mijn lijf en hoofd hebben even, al was het maar heel even, extreme rust nodig.

3 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Behandel Kanker met Flavonoiden:

http://www.phyto-therapy.nl/

26 oktober 2008 om 10:07  
Anonymous Anoniem zei...

please, where did you buy dca?

21 november 2008 om 16:36  
Anonymous Anoniem zei...

Beste

Waar kocht u DCA?
Kan u mij dringend antwoorden aub?

MVG

Bart
Brad_Pritt (at) hotmail.com

22 mei 2009 om 16:21  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage