dinsdag 13 januari 2009

dinsdag 13 januari

Vandaag heeft mama goed nieuws ontvangen, haar tumormerkers zijn met een kleine 100 eenheden gedaald.

Dokter R. raadt ook aan om meer dca in te nemen. Mama mag de inname verhogen tot 900 mg per dag. Wij hebben besloten dat in stappen te doen, vanaf vandaag 750 mg en dan, wanneer mama dit goed verdraagt (wat ik niet betwijfel) inderdaad voor de volle 900 mg te gaan (wat neerkomt op 20 mg/kg lichaamsgewicht).

Ik durf dit te beschouwen als absoluut positief nieuws.

2 reacties:

Blogger belleke zei...

Beste Pats,

Ik kan me heel goed inleven in jullie situatie. Ik ben in oktober mijn moeder verloren aan galwegkanker na een strijd van 9 maand.
Ik wens u en uw moeder heel veel sterkte.
Belleke

23 januari 2009 om 14:25  
Blogger belleke zei...

Beste pats,

Ik kan mij heel goed inleven in jullie situatie.

Ik ben mijn moeder verloren in oktober aan galwegkanker.
Ik wens u en je moeder heel veel sterkte toe!
Belleke

23 januari 2009 om 14:34  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage