dinsdag 2 december 2008

dinsdag 2 december

Hoe voel je je deze morgen mama? "Ik voel me eigenlijk niet slecht, mocht ik wat meer energie hebben, ik zou zelfs durven zeggen vrij goed."

Waar blijft ze de energie halen? Waar haalt ze de kracht om zo positief elke nieuwe dag aan te vatten?

Haar tumormerkers zijn opnieuw gestegen, wat natuurlijk geen goed nieuws is. En toch... het is haar absoluut niet aan te zien.

Vrijdag was opnieuw een chemo- en drainagedag. Een uitzonderlijk vlotte moet ik zeggen. Dokter R. was met verlof dus kwam dokter D. langs. Hij voerde de punctie zelf uit, terwijl de chemo liep, wat twee weken geleden niet gebeurde. Opnieuw werd vijf liter vocht gedraineerd.

Achteraf voelde mama zich opgelucht. En ik dan natuurlijk ook.

Ondertussen is Neelie Kroes een onderzoek aan het voeren tegen de pharmaceutische industrie. Misschien werd dat wel eens tijd.
http://www.wereldomroep.nl/actua/europa/081128_Farmacie_Kroes_EU

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage